במקרה ואינך מצליח להכנס ללינק ההרשמה לחץ כאן
לאתר הכנס לחץ כאן
* דורון אלוני|בזק בינלאומי יחדש על Contact Center בענן * דוד אוזן|ViaDialog יסביר על ניהול התקשרויות רב-ערוציות * ניקול צרויה|תדיראן טלקום תספר על שינויים ב Customer Experience Center * אליק גורביץ'|עלמגו יתרגם Text to Speech לעברית * עידו מאירוביץ'|Verint ילמד על Customer Engagement Optimization * ערן וקנין|Oracle ידגים חווית שירות רב-ערוצית * מרינה קהת|Cisco/2BNet תעדכן לגבי חידושים ב Contact Center * אורן גילאור|SAP ייערב לקוחות בדרך לחתונה * ליאור לוריה תסקור מגמות וחידושים ותנחה פאנל מקצועי בנושא רב ערוציות.
מהרו להרשם, הביקור בתערוכה ובהרצאות אינו כרוך בתשלום!
לתערוכה יגיעו מבקרים - לקוחות וספקים ממגוון רחב של תחומים - Call Center ,CRM, רב ערוציות, ניהול הידע והאינטרנט, ניהול מסמכים, פלטפורמות להקמת אתרים, מערכות ושירותים לבנייה, דיוור של ניוזלטרים ועוד.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה